مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:252024-01-10سياسي

الگوسازی جوانان از سوی اساتید دانشگاه مورد تأکید قرار گیرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در «شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر و انطباق » دانشگاه بر الگوسازی جوانان از سوی اساتید تأکید و نظام سازی کرامت انسانی را راهبرد مهم دانشگاه ها برشمرد.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر و انطباق دانشگاه بر الگوسازی جوانان از سوی اساتید تأکید و نظام سازی کرامت انسانی را راهبرد مهم دانشگاه ها برشمرد.

دکتر مهدی مصری در شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر و انطباق دانشگاه که با حضور معاونین و اعضاء در سالن شهید مطهری(ره) این ستاد صبح امروز 20 دی برگزار شد، با بیان جایگاه و اهمیت دو مقوله عفاف و حجاب در دین مبین اسلام اظهار کرد: ابعاد مختلف موضوع حجاب و جنسیت در محیط کار و تأثیرات آن، از سوی شخصیت های برجسته دانشگاهی و حوزوی کار شده است و پیگیری این ابعاد و مقوله ها از سوی مدیران و مسئولان از ضروریات است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم توجه به دو مولفه عفاف و حجاب در محیط و تأثیرات آن بر نیازهای جسمی، معنوی، هیجانی و روانی انسانی را مورد تأکید قرار داد و گفت: این موارد با جدیت در شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر و انطباق دانشگاه پیگیری و دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوسازی جوانان از سوی اساتید دانشگاه مورد تأکید قرار گیرد

الگوسازی جوانان از سوی اساتید دانشگاه مورد تأکید قرار گیرد