مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 07:402024-01-18اجتماعي

ارائه 793 خدمت حوزه مسکن به مددجویان استان قزوین


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از ارائه 793 خدمت در حوزه مسکن شامل تعمیر، بهسازی، خرید، احداث، تکمیل و احداث فضاهای جانبی برای نیازمندان طی 9 ماهه سال جاری خبر داد.

- ناصر ظاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مسکن یکی از نیازهای ضروری انسان هاست که تأمین و یا پشتیبانی از نیازمندان برای داشتن این نعمت، یکی از فصل های خدمتی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) 120 خدمت به نیازمندان و محرومان ارائه می کند که در میان این خدمات مسکن از گران ترین و پرهزینه ترین خدماتی است که به نیازمندان و محرومان ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی 9 ماهه سال جاری، تعداد 295 فعالیت برای کمک به احداث و تکمیل واحدهای مسکونی برای مددجویان اجرا شده که برای این تعداد بیش از 22 میلیارد و 774 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: همچنین برای 209 فضای جانبی احداث شده بیش از یک میلیارد و 764 میلیون تومان هزینه شده و طی این مدت 14 واحد مسکونی با اعتباری بیش از دو میلیارد و 43 میلیون تومان برای نیازمندان خریداری شده است.

ظاهری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از سرفصل های خدمتی کمک به تعمیر مسکن مددجویی است که برای 275 تعمیر بیش از چهار میلیارد و 656 میلیون تومان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 793 خدمت حوزه مسکن به مددجویان استان قزوین

ارائه 793 خدمت حوزه مسکن به مددجویان استان قزوین