مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 17:302023-12-24اقتصادي

جابه جایی 993 هزار مسافر از ابتدای سال جاری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در هشت ماه گذشته از سال جاری بیش از 993 هزار مسافر جابه جا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان نیز بعد از ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: در هشت ماه گذشته از سال جاری  بیش از 993 هزار مسافر جابه جا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان این که رانندگان، راهداران و شرکت های حمل و نقل در سخت ترین شرایط نیز پای کار هستند، تصریح کرد: 25 هزار و 238 زائر اربعین در سال جاری توسط این ناوگان به مرز مهران اعزام شدند که نشان از پای کار بودن این سخت کوشان بی ادعاست.

وی افزود: همچنین تعداد سفر ثبت شده در 9 ماه گذشته از سال 151 هزار سفر بوده که رشد 22 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

  قزوینیان ادامه داد: طی یک سال گذشته پنج نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان اصلاح شد و 4 هزار و 600 کیلومتر خط کشی در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی 993 هزار مسافر از ابتدای سال جاری

جابه جایی 993 هزار مسافر از ابتدای سال جاری