مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:112024-01-20اجتماعي

حکایت خاموشی پِله ی پُل های عابر در گرگان؛ از مردم عذرخواهی می کنیم!


سوار تاکسی می شوم و بلافاصله به قصد گفتگو با مسئولین به سمت میدان شهرداری گرگان می روم؛ ظهر شده و زنگ تعطیلی مدارس را زده شده است؛ میدانِ قفل شده، مملو از ماشین ها و عابرانی است که بین خودروها حرکت می کنند! پیاده شدم و نگاهی به پله برقی پل عابر پیاده میدان شهرداری می اندازم که آن هم طبق معمول خاموش است و بچه مدرسه ای ها با سروصدا مدام بالا و پایین می روند.

این پله برقی که در هسته مرکزی و نقطه پرترافیک شهر واقع شده، عملا کارایی لازم را ندارد و به مسدود شدن خیابان دامن می زند؛ درحال حاضر هم نزدیک دوسال است که کاملا تعطیل شده؛ آن هم پله برقی پلی که درست مقابل چشم دست اندرکاران شهرداری است.

از یکی از دانش آموزانی که داشت از آنجا گذر می کرد، می پرسم مشکلی باخرابی پله برقی ندارد؟ پاسخ می دهد که یکبار داشتم از پله ها می دویدم؛ روی پله ها زمین خوردم و پایم زخم شد.

*از 6 پل مکانیزه عابر پیاده در گرگان، چهار پل خراب است هماهنگ می شود تا بامقداد صادقیان معاون زیربنایی و حمل و نقل ترافیک شهرداری درخصوص پل ها گفتگو کنم.

صادقیان در این باره می گوید:  ما 6 پل عابر مکانیزه در گرگان داریم که شامل پل تندیس با پله برقی و آسانسور،  پل میناگل شامل آسانسور و پله معمولی، پل میدان شهرداری با دوپل و پله برقی در شمال وجنوب، پل اوزینه شامل آسانسور و پله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت خاموشی پِله ی پُل های عابر در گرگان؛ از مردم عذرخواهی می کنیم!

حکایت خاموشی پِله ی پُل های عابر در گرگان؛ از مردم عذرخواهی می کنیم!