مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:552024-01-10اقتصادي

تیگو 7 پرو پریمیوم: دوران جدیدی از ایمنی هوشمند در رانندگی


تیگو 7 پرو یکی از محصولات محبوب و پرفروش مدیران خودرو محسوب می شود که از زمان عرضه در بازار کشورمان از اواخر سال 1400، خیلی زود مورد استقبال خریداران قرار گرفت.

- تیگو 7 پرو یکی از محصولات محبوب و پرفروش مدیران خودرو محسوب می شود که از زمان عرضه در بازار کشورمان از اواخر سال 1400، خیلی زود مورد استقبال خریداران قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مدیران خودرو، این خودرو در اصل نسل دوم تیگو 7 محسوب می شود که از سال 2020 راهی بازار چین شد و در کشورمان با برند فونیکس و با نام تیگو 7 پرو عرضه می شود.

هرچند مدیران خودرو قصد دارد به زودی نسخه فیس لیفت این خودرو را با نام تیگو 7 پرو مکس و پیشرانه قوی تر راهی بازار ایران کند اما نسخه قبلی را هم فراموش نکرده و حالا مدل جدیدی از آن را با نام تیگو 7 پرو پریمیوم ارائه کرده است.

تفاوت این تیپ جدید با مدل قبلی که اکسلنت نام داشت، صرفاً در بخش آپشن ها و تجهیزات است و تیپ پریمیوم از امکانات بیشتری بهره می برد.

در این تیپ جدید شاهد اضافه شدن آینه الکتروکرومیک، سنسور باران و سنسور پارک جلو به لیست تجهیزات هستیم.

علاوه بر این، تیگو 7 پرو پریمیوم به رادار نقطه کور، رادار هشدار تغییر خط و رادار هشدار خروج از پارک هم مجهز شده است تا از لحاظ ایمنی نسبت به نسخه قبلی ارتقاء قابل توجهی را تجربه کرده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیگو 7 پرو پریمیوم: دوران جدیدی از ایمنی هوشمند در رانندگی

تیگو 7 پرو پریمیوم: دوران جدیدی از ایمنی هوشمند در رانندگی