مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:052024-01-10سياسي

مجوز طرح ارزیابی زیست محیطی سد«مشمپا» در دست بررسی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان بحث تسریع در طرح ارزیابی سد مشمپا مطرح و مورد تاکید قرار گرفت، - محمدرضا یافتیان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس اظهار داشت: اجرای پروژه ‎های سدسازی فقط با ارزیابی و مجوز سازمان محیط زیست امکان‎پذیر است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان تاکید کرد: برای احداث سد حتما باید طرح ارزیابی توسط دفتر ارزیابی سازمان حفاظت محیط زیست مصوب و بعد از آن مجوز صادر می شود.

وی دررابطه با صدور مجوز زیست محیطی برای سد مشمپا گفت: باتوجه به اهدافی که برای این سد در نظر گرفته شده و دنبال می شود، طرح ارزیابی در یک مقطعی به دلایلی مورد سؤال قرار می گیرد و آب منطقه ای مسایل وارده را مورد بررسی و یک سری اصلاحاتی به طرح وارد و در اوایل سال جاری این اصلاحات به سازمان ارسال می شود.

یافتیان با بیان اینکه در جلسه ای که با حضور مشاور طرح و مسئولان آب منطقه ای و معاون عمرانی استاندار در تهران برگزار شد قرار بر این شد که  طرح ارزیابی آن مجدد بررسی و اعلام نظر بشود، افزود: این طرح در حال بررسی و نهایی شدن است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان بحث تسریع در طرح ارزیابی مطرح و مورد تأکید ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز طرح ارزیابی زیست محیطی سد«مشمپا» در دست بررسی است

مجوز طرح ارزیابی زیست محیطی سد«مشمپا» در دست بررسی است