مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:002024-01-15سياسي

سوانح رانندگی در میان 10 جرم اول کشور


جرایم مرتبط با سوانح رانندگی یکی از 10 جرم اول کشور است که جایگاه آن در بین 10 جرم نخست استان البرز دارای فراز و نشیب بوده است.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری البرز گفت: جرایم مرتبط با سوانح رانندگی یکی از 10 جرم اول کشور است که جایگاه آن در بین 10 جرم نخست استان البرز دارای فراز و نشیب بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری البرز، سومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز در سال جاری به ریاست حسین فاضلی هریکندی و در محل سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز برگزار شد.

در این نشست که با محوریت بررسی علل و عوامل وقوع تصادفات و سوانح درون شهری و برون شهری با تمرکز بر علل انسانی و جاده ای با اهداف پیشگیرانه برگزار شد رییس کل دادگستری استان البرز بر اهمیت پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد.

رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز به موضوع جلسه که بر محوریت کاهش تصادفات و سوانح تمرکز داشت اشاره کرد و با یادآوری نقش 30 دستگاه در کاهش یا از بین بردن علل تصادفات گفت: جرایم مرتبط با سوانح رانندگی یکی از 10 جرم اول کشور است که جایگاه آن در بین 10 جرم نخست استان البرز دارای فراز و نشیب بوده است.

رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز اضافه کرد: نگاهی به آمار استان البرز نشان می دهد که در سال 98 تعداد 10 هزار و 281 پرونده در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوانح رانندگی در میان 10 جرم اول کشور

سوانح رانندگی در میان 10 جرم اول کشور