مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 00:162024-01-03سياسي

پشت درهای بیمارستان های کرمان چه خبر است؟


خبر تلخ و تاسف آور اقدام تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهداء کرمان و در روز شهادت ابرمرد جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی موجب بهت و حیرت همگان شد.

در این میان نگرانی مردم شهر کرمان از یک طرف و استرس خانواده هایی که جگرگوشه هایشان از شهرستان ها و استانهای دیگر به گلزار شهداء کرمان آمده بودند از طرف دیگر موجی از ترس را به جان مردم ریخت.

شاید پخش تدریجی خبرها از طرف مسؤولان یک امر بدیهی باشد اما ما خبرنگاران هم باید در این میان رسالت خود را برعهده گرفته و به آرامش مردم شهر کمک می کردیم.

انفجار در محدوده گلزار شهداء کرمان آنقدر برایم دور از ذهن بود که وقتی پیام آن را دیدم، فکر کردم منظور از این کلمه همان انفجار جمعیت یا شلوغی بیش از حد گلزار شهداء باشد که یک نویسنده در انتقال پیامش از واژه کمتر شنیده شده ای استفاده کرده است.

پیام دوم کم کم زوایای تاریک مغزم را روشن و استرس و نگرانی سر تا پایم را فراگرفت، به واسطه وجود چند بیمارستان در محدوده ای که حضور داشتم، صدای آژیر آمبولانس ها که هر چند دقیقه یک بار به صدا در می آمد و گاهی همزمان جیغ می کشیدند، ترس را بیش از گذشته به جانم انداخته بود.

در این میان صدای فریادهای بلندی فضا را شکافت و مرا سمت بیمارستان فاطمه الزهرا(س) کرمان کشاند، دو نفر داشتند او را آرام می کردند، به طرفشان رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت درهای بیمارستان های کرمان چه خبر است؟

پشت درهای بیمارستان های کرمان چه خبر است؟