مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:202023-12-28اقتصادي

نزدیک به دو میلیون راس دام در استان اردبیل مایه کوبی شد


مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل از اتمام فاز اول طرح سراسری واکسیناسیون تب برفکی در استان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح سراسری یک میلیون و 822 هزارو 723 راس دام سنگین و سبک تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفت.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل از اتمام فاز اول طرح سراسری واکسیناسیون تب برفکی در استان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح سراسری یک میلیون و 822 هزارو 723 راس دام سنگین و سبک تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفت.

مهدی فیضی، 7 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای این طرح که بصورت کاملا رایگان و در مدت جهار ماه انجام شد هزینه واکسن توسط سازمان دامپزشکی کشور و هزینه عملیات واکسیناسیون توسط بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی در قالب خرید خدمت تامین گردید و هیچ مبلغی از دامداران اخذ نشد.

این مقام مسئول دامپزشکی استان با انتقاد از عدم همکاری برخی از دامداران و روستاییان منطقه با اکیپ های مایه کوب دامپزشکی گفت: علیرغم رایگان بودن اجرای این طرح متاسفانه شاهد عدم همکاری برخی از دامداران بودیم که ادامه این روند در عدم تزریق واکسن می تواند منجر به آسیب پذیری جدی جمعیت دامی در برابر این بیماری شود.

فیضی در عین حال از آغاز اجرای فاز دوم طرح سراسری واکسیناسیون تب برفکی از اول دیماه به مدت دو ماه در استان خبر داد و افزود:اجرای فاز دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک به دو میلیون راس دام در استان اردبیل مایه کوبی شد

نزدیک به دو میلیون راس دام در استان اردبیل مایه کوبی شد