مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:052023-12-23فرهنگي

زمان ارسال آثار به هفتمین جشنواره ابوذر تمدید شد


رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از تمدید 2 هفته ای زمان ارسال آثار به هفمین جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از تمدید 2 هفته ای زمان ارسال آثار به هفمین جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد.

مهدی شاد با اعلام این خبر اظهار کرد: از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان دعوت می‎کنیم آثاری را که از پنجم اسفند ماه 1401 تا اول دی ماه 1402 تولید و منتشر کرده اند به این جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به زمان ارسال آثار تولیدی افزود: بازه انتشار آثار ثابت است و فقط زمان ارسال آثار به مدت 2 هفته تمدید می شود و علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار منتشر شده را تا 15 دی ماه 1402 به آدرس اینترنتی https://aboozarfestival.

com/ ارسال کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: محورهای هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی شامل امام رضا(ع) ولی نعمت فکری، مادی، معنوی مردم ، جهاد تبیین، راز و اصالت گفت وگو با مردم ، مطالبه گری از مسئولین تا حل مسئله ، بازنمایی سیما و نمانامِ مشهد رضوی ، رسانه، مسئولیت اجتماعی و کاهش گسست اجتماعی ، خراسان رضوی، شاهراه شرق و توسعه اقتصادی ، خراسان بزرگ، خاستگاه هنر و ادبیات حماسی و اساطیری ، خشکسالی، از اقلیم و مدیریت منابع تا همراهی مردم ، فرهنگ شهروندی ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ارسال آثار به هفتمین جشنواره ابوذر تمدید شد

زمان ارسال آثار به هفتمین جشنواره ابوذر تمدید شد