مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:102024-01-17اقتصادي

ساخت هتل و اقامتگاه مانع گسترش ویلاسازی می شود


توسعه صنعت گردشگری و حمایت از ساخت هتل و اقامتگاه در استان علاوه بر رشد اشتغال، مانع گسترش ویلاسازی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در کارگروه زیربنایی استان که روز چهارشنبه 27 دی ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تاکید بر اینکه باید طرح ها و برنامه ها را به گونه ای دنبال کنیم که حقی از آیندگان نیز ضایع نشود، گفت: حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی استان، مبنای تصمیم گیری های استان در طرح های تفصیلی و توسعه است.

وی ادامه داد: حمایت از طرح های گردشگری، بومگردی و صنایع دستی تاثیر بسزایی در حفظ کاربری اراضی و همچنین ایجاد بسترهای اشتغال و رشد اقتصادی استان دارد.

عبداللهی گفت: ایجاد 2 هزار هکتار گلخانه در استان یک هدف بزرگ و مهم برای استان محسوب می شود که جهادکشاورزی استان باید در این راستا طرح ها و برنامه های خود را ارائه و اجرایی کند.

وی افزود: مدیریت دانش در بخش کشاورزی منجر به توسعه کشاورزی گلخانه ای، دانش بنیان و فناورانه می شود و این امر اشتغال، بهره وری، عدم تغییر کاربری اراضی کشاورزی و مهمتر از همه صرفه جویی در مصرف آب خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت هتل و اقامتگاه مانع گسترش ویلاسازی می شود

ساخت هتل و اقامتگاه مانع گسترش ویلاسازی می شود