مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:052024-01-13سياسي

تعامل گروه های مقاومت از دستاوردهای مکتب سلیمانی است


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تعامل گروه های مقاومت یکی از دستاوردهای مکتب سلیمانی است، کمااینکه پس از حادثه کرمان نیز شاهد حضور بیشتر زائران بر مزار این شهید عزیز بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار نعمت اله باقری صبح امروز در آیین اختتامیه چهارمین رویداد راه سلیمانی، در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد لرستان، اظهار کرد: امروز دشمنان زخم خورده از شهید سلیمانی و یارانش و کسانی که از مکتب شهید در منطقه دست گرفته اند، اقدام به ترور زنان و فرزندان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها می زنند.

وی خاطرنشان کرد: تعامل گروه های مقاومت یکی از دستاوردهای مکتب سلیمانی است، کمااینکه پس از حادثه کرمان نیز شاهد حضور بیشتر زائران بر مزار این شهید عزیز بودیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار دل ها و جهاد با نفس و جهاد با دشمن این شهید بزرگ، تصریح کرد: ایمان، اخلاص، ولایتمداری، مردم داری، مبارزه با استکبار و توجه به جایگاه انسانیت شهید سلیمانی موجب شد که رهبر انقلاب از سردار دل ها به عنوان یک مکتب یاد کردند.

وی با اشاره به اثرگذاری بالای انتقال ویژگی های مکتب شهید سلیمانی در قالب تولیدات هنری، خاطرنشان کرد: هنرمندان با تولید آثار فاخر و ارزشمند می توانند مفاهیم مکتب سلیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل گروه های مقاومت از دستاوردهای مکتب سلیمانی است

تعامل گروه های مقاومت از دستاوردهای مکتب سلیمانی است