مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:452024-01-03بين الملل

صفری: بریکس می تواند روابط تهران و مسکو را گسترش دهد


معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه ایران با تاکید بر اینکه باید یک ارز واحد برای تعاملات مجموعه بریکس ایجاد شود، خاطرنشان کرد که بریکس می تواند روابط ایران و روسیه را گسترش دهد.

- معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه ایران با تاکید بر اینکه باید یک ارز واحد برای تعاملات مجموعه بریکس ایجاد شود، خاطرنشان کرد که بریکس می تواند روابط ایران و روسیه را گسترش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه ایران در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک تاکید کرد که بریکس می تواند در گسترش روابط ایران و روسیه در زمینه های مختلف سهیم باشد.

وی گفت که ایران قصد دارد در تمام برنامه های روسیه در چارچوب ریاست بریکس در این سال مشارکت داشته باشد.

صفری افزود: روسیه از طریق تجارت بین المللی متنوعی که دارد می تواند مکانیزم جدیدی برای تعاملات بریکس ایجاد و به تاسیس دبیرخانه برای مجموعه کمک کند.

معاون دیپلماسی اقتصادی امیر عبداللهیان در ادامه گفت: از کمک های روسیه برای عضویت کامل ایران در مجموعه بریکس تشکر می کنیم و مسکو می تواند روابط میان مجموعه در راستای تحقق اهداف مطلوب را گسترش دهد.

مهدی صفری تاکید کرد: مجموعه بریکس، سازمان شانگهای و انجمن اقتصادی اورآسیا عرصه های موجود برای ایران هستند و این سازمان ها جایگزینی برای جایگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفری: بریکس می تواند روابط تهران و مسکو را گسترش دهد

صفری: بریکس می تواند روابط تهران و مسکو را گسترش دهد