مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 03:202024-01-08بين الملل

جنگنده ای که با لابی اسراییل به عربستان می فروشند!


در نخستین تعامل نظامی علنی عربستان و اسراییل، جنگنده های یوروفایتر با چراغ سبز صهیونیست ها به عربستان فروخته خواهد شد.

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان در جریان بازدید از بیت المقدس اعلام کرد که ائتلاف حاکم در برلین آماده است تا حق وتوی فروش جنگنده .

- در نخستین تعامل نظامی علنی عربستان و اسراییل، جنگنده های یوروفایتر با چراغ سبز صهیونیست ها به عربستان فروخته خواهد شد.

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان در جریان بازدید از بیت المقدس اعلام کرد که ائتلاف حاکم در برلین آماده است تا حق وتوی فروش جنگنده یوروفایتر تایفون به عربستان سعودی را لغو کند و در این زمینه گفت: گفت منطق پشت مجوز فروش به عربستان سعودی این است که عربستان سعودی با رهگیری موشک هایی که شورشیان حوثی یمن به این کشور شلیک می کنند، به امنیت اسراییل کمک می کند.

بائربوک گفت که نقش عربستان در خنثی کردن حملات حوثی ها در یمن به اسراییل به این معنی است که آلمان دیگر نمی تواند مانع از تمایل بریتانیا برای فروش این جنگنده ها شود! برخی کشورهایی اروپایی به ویژه آلمان پیش از این دقیقاً واسطه حملات عربستان به یمن، فروش این تسلیحات را محدود کرده بودند! یوروفایتر تایفون Eurofighter Typhoon یک جت جنگنده چندمنظوره دوموتوره با کانارد و بال سه گوش است که توسط کنسرسیومی اروپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگنده ای که با لابی اسراییل به عربستان می فروشند!

جنگنده ای که با لابی اسراییل به عربستان می فروشند!