مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:352023-12-24اقتصادي

خودروی چینی جدید آمد


شرکت چینی خودروهای برقی نیو از یک مدل پرچمدار با فناوری های خود توسعه یافته از جمله نیمه هادی ها رونمایی کرد و شرط می بندد که به افزایش درآمد کمک می کند.

- شرکت چینی خودروهای برقی نیو از یک مدل پرچمدار با فناوری های خود توسعه یافته از جمله نیمه هادی ها رونمایی کرد و شرط می بندد که به افزایش درآمد کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویلیام لی موسس و مدیر اجرایی نیو گفت انتظار می رود سدان ET9 که در همان کلاس مایباخ مرسدس بنز و پورشه پانامرا قرار دارد، در سه ماهه اول سال 2025 با قیمت تخمینی 800 هزار یوان (112 هزار و 178 دلار) تحویل شود.

لی گفت: این خودرو به نیمه هادی رانندگی خودکار خود طراحی Nio، درایو الکتریکی 900 ولتاژ برای شارژ سریع و سلول های باتری بزرگ مجهز خواهد شد.

نیو همچنین اعلام کرد قصد دارد 1000 ایستگاه تعویض باتری و دو برابر شارژرهای عمومی خود را در سال 2024 در چین اضافه کند و روی چنین فناوری و زیرساخت هایی شرط می بندد تا جذابیت خودروهای الکتریکی خود را برای مصرف کنندگان افزایش دهد و حاشیه سود خود را در بازاربهبود بخشد.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت در این ماه 2.

2 میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید به دست آورد که یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های یک شرکت خودروهای برقی چینی در سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی چینی جدید آمد

خودروی چینی جدید آمد