مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 00:502024-01-18بين الملل

دبیرکل سازمان ملل متحد: ایران و پاکستان حداکثر خویشتن داری را به کار گیرند


«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد، پس از تبادل حملات نظامی بین  ایران و پاکستان، از این دو کشور خواست تا «حداکثر خویشتن داری را برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش ها» به کار گیرند.

- آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، پس از تبادل حملات نظامی بین  ایران و پاکستان، از این دو کشور خواست تا حداکثر خویشتن داری را برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش ها به کار گیرند.

دبیرکل سازمان ملل متحد، پس از تبادل حملات نظامی بین ایران و پاکستان، از این دو کشور خواست تا حداکثر خویشتن داری را برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش ها به کار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از رویترز، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، پس از تبادل حملات نظامی بین  ایران و پاکستان، از این دو کشور خواست تا حداکثر خویشتن داری را برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش ها به کار گیرند.

استفان دوجاریک سخنگوی گوترش گفت: دبیر کل تأکید می کند که همه نگرانی های امنیتی بین دو کشور باید از طریق مسالمت آمیز، از طریق گفت وگو و همکاری، مطابق با اصول حاکمیت، تمامیت ارضی و روابط حسن همجواری برطرف شود .

وزارت خارجه پاکستان پیش از این طی بیانیه ای در خصوص حمله بامداد روز گذشته - پنج شنبه- به مناطقی در ایران مسئولیت این حملات را پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل سازمان ملل متحد: ایران و پاکستان حداکثر خویشتن داری را به کار گیرند

دبیرکل سازمان ملل متحد: ایران و پاکستان حداکثر خویشتن داری را به کار گیرند