مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 17:452024-01-05اجتماعي

مدرسه قوی به منزله ایران قوی است


آموزش و پرورش هر کشور تصویری از آینده هر سرزمین است و به همین دلیل ما نهایت تلاشمان را برای تربیت هرچه بهتر این نسل انجام می دهیم.

- ایسنا/زنجان وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش هر کشور تصویری از آینده هر سرزمین است و به همین دلیل ما نهایت تلاشمان را برای تربیت هرچه بهتر این نسل انجام می دهیم.

رضامراد صحرایی امروز (جمعه 15 دی ماه) در گردهمایی فرهنگیان خدابنده با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، اظهار کرد: ما امروز داغدار تعدادی از دانش آموزان هستیم که شمار آنها به بیش از 20 نفر رسیده؛ همچنین در این حادثه دردناک یک دانشجو معلم نیز شهید شده است.

وی با بیان اینکه شعار همه شهدای عزیز اتحاد است و کل ولایت حول اتحاد می چرخد، افزود: تعداد زیادی از شهدای این حادثه دانش آموز هستند و این مسئله نشان می دهد که شهید سردار قاسم سلیمانی چقدر در بین دانش آموزان محبوب بود.

صحرایی ادامه داد: در این ایام و مواقع حساس باید به دنبال اتحاد در مقابل دشمن باشیم؛ بدون تردید کماکان آمریکا و اسراییل دشمن درجه یک ایرانیان هستند و هرکسی که دوست دشمن ما باشد؛ به طور طبیعی برای ما قابل اعتماد نیست.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش هر کشور تصویری از آینده هر سرزمین است و به همین دلیل ما نهایت تلاشمان را برای تربیت هرچه بهتر این نسل انجام می دهیم، اذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه قوی به منزله ایران قوی است

مدرسه قوی به منزله ایران قوی است