مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:352024-01-08فرهنگي

هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران در قزوین برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد در قزوین برگزار می شود.

- حسین براتی در گفت وگو با خبرنگار فارس از قزوین، با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره ملی دوسالانه خوشنویسی ایران در قزوین بیان کرد: معمولا هر دوسالانه به نام یکی از اساتید برجسته خوشنویسی کشور معرفی می شد که این دوره هم در راستای یادبود و بزرگداشت استاد علاء الدین تبریزی نامگذاری و برگزار می شود.

وی افزود: هفتمین دوسالانه خوشنویسی باید در نیمه نخست سال برگزار می شد اما با توجه به اقتضائاتی که برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایجاد شد به نیمه دوم سال منتقل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: برای برگزاری شایسته این دوسالانه فاخر و معتبر تمهیداتی اندیشیده شد تا بتوانیم رویداد فرهنگی باشکوهی را در استان قزوین داشته باشیم.

وی عنوان کرد: با برنامه ریزی انجام شده جشنواره ملی دوسالانه خوشنویسی ایران روز پنج شنبه 21 دی ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتید پیشکسوت کشوری، جوانان فعال در هنر ارزشمند خوشنویسی و سایر فعالان حوزه های فرهنگی و هنری در قزوین برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران در قزوین برگزار می شود

هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران در قزوین برگزار می شود