مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:402024-01-18سياسي

باید تنش را به فرصتی برای نابودی تروریست ها تبدیل کرد


سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:مسئله ما با پاکستان اختلاف مرزی و سیاسی و نظامی نیست بلکه مسئله ما با پاکستان موضوع تروریسم است که تنش اخیر را باید تبدیل به فرصتی نمود و کار تروریست ها را یکسره کرد.

- سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:مسئله ما با پاکستان اختلاف مرزی و سیاسی و نظامی نیست بلکه مسئله ما با پاکستان موضوع تروریسم است که تنش اخیر را باید تبدیل به فرصتی نمود و کار تروریست ها را یکسره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از حمله صبح امروز پاکستان به نقطه مرزی در سیستان و بلوچستان، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران این اقدام پاکستان را محکوم و اعلام کرد که در اعتراص به تجاوز مرزی این کشور، کاردار سفارت پاکستان در تهران به وزارت امور خارجه احضار شده است.

سید نظام الدین موسوی، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اتفاق در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: پس از حمله ایران به مواضع گروهک تروریستی جیش العدل در خاک پاکستان، وزارت خارجه پاکستان مدعی است عملیات این کشور در خاک ایران هم علیه یک گروه تروریست پاکستانی به نام سرماچار بوده است.

اگر بر این ادعا اصرار دارند، حالا زمان تعیین تکلیف نهایی تروریسم در مرزهای ایران و پاکستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تنش را به فرصتی برای نابودی تروریست ها تبدیل کرد

باید تنش را به فرصتی برای نابودی تروریست ها تبدیل کرد