مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:352023-12-22سياسي

امام جمعه خلخال: تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان مطالبه اصلی مردم است


تکمیل پروژه های نیمه تمام خلخال مطالبه و خواسته اصلی مردم شهرستان است و انتظار می رود در شهرستان خلخال طرح های عمرانی تسریع یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی خطیب نماز جمعه خلخال در خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال اظهار کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام خلخال مطالبه و خواسته اصلی مردم شهرستان است و انتظار می رود در شهرستان خلخال طرح های عمرانی تسریع یابد و آن طورکه باید به چشم دیده شود عملیاتی نشده است.

وی با قدردانی از تلاش راهداران در عرصه خدمت رسانی و خدمات ارزشمند راهداری در شهرستان در تمام ایام افزود: برازنده نیست که راه خیلی از راه های روستای با مشکل آسفالت مواجه است و در شاخص آسفالت راه های روستایی در وضعیت مناسبی قرار ندارد، لذا باید برنامه ریزی دقیقی برای رفع این مشکل انجام گیرد.

امام جمعه خلخال با اشاره به مشکل اشتغال در این شهرستان بیان کرد: رفع مشکل اشتغال و بیکاری یکی دیگر از مهم ترین دغدغه های مردم این شهرستان بوده و از استاندار اردبیل خواستاریم که رفع مشکل بیکاری در شهرستان خلخال را جزو اولویت های اصلی خود قرار دهد.

حجت الاسلام اسدی ادامه داد: مشکل تامین آب شرب و کشاورزی و کم آبی از دیگر موضوعات مهم این شهرستان است و متاسفانه هنوز شاهد رونق خاصی در حوزه سدهای معیشتی این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خلخال: تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان مطالبه اصلی مردم است

امام جمعه خلخال: تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان مطالبه اصلی مردم است