مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:202024-01-01سياسي

بازداشت 147 متعرض به منابع ملی در کشور/ زمین خواری را به «131» گزارش دهید


رییس پلیس پیشگیری فراجا از رفع تعرض و خلع ید، بیش از 23 هزار هکتار از اراضی ملی خبر داد.

- بازداشت 147 متعرض به منابع ملی در کشور/ زمین خواری را به 131 گزارش دهید رییس پلیس پیشگیری فراجا از رفع تعرض و خلع ید، بیش از 23 هزار هکتار از اراضی ملی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر به تشریح اقدامات و عملکرد یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه پرداخت و گفت: 12 یگان حفاظت از دستگاه اجرایی و رده های تابعه آن ها در سراسر کشور فعالیت چشمگیری در انتظام بخشی و امنیت آفرینی بر عهده دارند که یکی از این یگان ها، یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور است.

وی ادامه داد: بحمدالله با تلاش و ایثار این بخش از همکارانم در حوزه منابع طبیعی شاهد رفع تعرض و خلع ید از 33 هزار و 235 فقره اراضی ملی در سال جاری بودیم.

رییس پلیس پیشگیری فراجا افزود: اراضی خلع ید شده به مساحت 23 هزار و 875 هکتار بوده و در این رابطه تعداد 147 نفر از افراد سودجو که به منابع ملی و طبیعی تعرض کرده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

بنی اسدی فر با اشاره به مبارزه جدی پلیس با متعرضان به سرمایه های طبیعی کشور از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق سامانه تلفنی 131 اطلاع ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 147 متعرض به منابع ملی در کشور/ زمین خواری را به «131» گزارش دهید

بازداشت 147 متعرض به منابع ملی در کشور/ زمین خواری را به «131» گزارش دهید