مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:352024-01-15سياسي

برگزاری نشست خبری رویداد «پیشران اجتماعی» در دانشگاه فردوسی مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، روز دوشنبه نشست خبری رویداد پیشران اجتماعی در سالن شورا دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد با حضور حجت الاسلام و المسلمین دخانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، - برگزاری نشست خبری رویداد پیشران اجتماعی در دانشگاه فردوسی مشهد نشست خبری رویداد پیشران اجتماعی با حضور مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، روز دوشنبه نشست خبری رویداد پیشران اجتماعی در سالن شورا دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد با حضور حجت الاسلام و المسلمین دخانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، سرهنگ فیروزی معاونت اجتماعی سپاه امام رضا علیه السلام و اسماعیلی مدیر مرکز تحقیقات شهید آغاسی زاده برگزار شد.

اسماعیلی مدیر مرکز تحقیقات شهید آغاسی زاده در این نشست گفت: یکی از مسائلی که توسط مرکز شناسایی شده، بحث آسیب های اجتماعی است که در این موضوع ما در کشور جز رتبه های تک رقمی کشور هستیم.

در همین راستا با همکاری دانشجویان کارگروهی تشکیل شد و با مشورت مسئولین و اساتید طرحی با عنوان پیشران اجتماعی مطرح شد که قرار است در قالب یک استارتاپ در هفته های آتی افتتاح و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست خبری رویداد «پیشران اجتماعی» در دانشگاه فردوسی مشهد

برگزاری نشست خبری رویداد «پیشران اجتماعی» در دانشگاه فردوسی مشهد