مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:402024-01-08سياسي

یک نفر مثل سلیمانی نداشتید؟!


 گشت وگذار در آثاری مربوط به دفاع مقدس و محور مقاومت، گاهی شما را به نکاتی می رساند که شاید کمتر شنیده باشید و درباره آن کمتر گفته باشند.

به عنوان مثال می توان به سرکوفت جان کری به اعراب اشاره کرد، - زمانی که خشمگین می شود و ناگهان جملاتی درباره شهیدحاج قاسم سلیمانی می گوید که به شدت شنیدنی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متنی که می خوانید روایت هایی خواندنی از همرزمان و همراهان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است که در شماره امروز روزنامه شهروند منتشر شده است: گشت وگذار در آثاری مربوط به دفاع مقدس و محور مقاومت، گاهی شما را به نکاتی می رساند که شاید کمتر شنیده باشید و درباره آن کمتر گفته باشند.

به عنوان مثال می توان به سرکوفت جان کری به اعراب اشاره کرد، زمانی که خشمگین می شود و ناگهان جملاتی درباره شهیدحاج قاسم سلیمانی می گوید که به شدت شنیدنی است؛ به خصوص که این جملات را یک آمریکایی می گوید که درواقع دشمنی آشکار سالیان حاکمیت شان با ایران بر کسی پوشیده نیست.

این خاطره را از کتاب متولد مارس به قلم علی اکبر مزدآبادی انتخاب کرده ایم که در ادامه می خوانید.

همچنین خاطره ای درباره شهید ابومهدی المهندس.

خطاب به آنها که ایشان را نمی شناسند باید گفت بعد از شنیدن خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی، نام جمال جعفر محمدعلی آل ابراهیم معروف به ابومهدی ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نفر مثل سلیمانی نداشتید؟!

یک نفر مثل سلیمانی نداشتید؟!