مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:352023-12-26فناوري

رونمایی از شبکه خصوصی 5G همراه اول در نمایشگاه تلکام


همراه اول در نمایشگاه بین المللی تلکام 2023 ضمن رونمایی از راهکار جامع شبکه سلولی خصوصی 5G، یکی از کاربردهای مبتنی بر شبکه خصوصی را نیز مدل و پیاده سازی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام 2023) که با محوریت تحول دیجیتال و اتصال پذیری در حال برگزاری است، راهکارهای جامع شبکه سلولی خصوصی را در زون تخصصی 5G ارائه کرده است.

این راهکار که شبکه ای خصوصی است و در دنیا با عنوان اختصاری NIB نیز شناخته می شود، ترکیبی از اجزای متعدد یک شبکه کامپیوتری در یک دستگاه واحد است که مبتنی بر شبکه سلولی و به سرعت اجرایی می شود و هدف از توسعه و ایجاد آن، ارائه یک شبکه اضطراری و انعطاف پذیر است.

همراه اول این شبکه تخصصی را مبتنی بر هسته های 4G و 5G مدل و پیاده سازی کرده است که تمامی اجزای آن در لایه های دسترسی، هسته و انتقال داخل یک مینی رَک قرار می گیرند.

مدیریت شبکه ارتباطی نیز از طریق پنل های مدیریت شبکه و مانیتورینگ صورت می گیرد و علاوه بر آن برخی پلتفرم های هوش مصنوعی و IOT برای آن در نظر گرفته شده که می توان سرویس های اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی را به کاربران این شبکه ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از شبکه خصوصی 5G همراه اول در نمایشگاه تلکام

رونمایی از شبکه خصوصی 5G همراه اول در نمایشگاه تلکام