مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:252023-12-23بين الملل

یک کشف عجیب درباره خاستگاه اجداد باستانی بومیان آمریکایی (+عکس)


مهمترین افشاگری های مطالعه تازه این است که بومیان آمریکایی در نتیجه یک مهاجرت بزرگ و واحد پدید آمدند که چند هزار سال قبل از پایان آخرین عصر یخبندان و ناپدید شدن تنگه برینگ رخ داد.

- یک کشف عجیب درباره خاستگاه اجداد باستانی بومیان آمریکایی (+عکس) مهمترین افشاگری های مطالعه تازه این است که بومیان آمریکایی در نتیجه یک مهاجرت بزرگ و واحد پدید آمدند که چند هزار سال قبل از پایان آخرین عصر یخبندان و ناپدید شدن تنگه برینگ رخ داد.

مطالعه دندان های انسان که در طی کاوش های باستان شناسی به دست آمده است هنوز یکی از شیوه های استاندارد برای مطالعه الگو های مهاجرت در 5 دهه اخیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراهنماتو، این روش شناسی آزمون شده تاکنون نتایج مهمی در پی داشته و توانسته درباره مهاجرت بومیان آمریکا از آسیا به آمریکا در حدود 16000 سال پیش اطلاعات مفیدی به دست بدهد.

برطبق مطالعات منتشر شده در نشریه زیست-مردم شناسی، آن اجداد، آسیای شرقی را در یک جنبش عظیم مردمی ترک کردند.

این مهاجرت بومیان آمریکا یک وحدت ژنتیکی (و دندانی) بین گروه های مختلف بومی ایجاد کرده که نشان می دهد همگی آن ها در همان مهاجرت عظیم ریشه دارند.

انسان شناسی دندانی اسرار مهاجرت بومیان آمریکایی را باز می کند مردم شناسان دندانی توانسته اند از طریق مطالعه تنوع شکلی دندان های انسان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشف عجیب درباره خاستگاه اجداد باستانی بومیان آمریکایی (+عکس)

یک کشف عجیب درباره خاستگاه اجداد باستانی بومیان آمریکایی (+عکس)