مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:402024-01-06بين الملل

خانواده های اسراییلی خواستار تحقیق درباره کشته شدن فرزندانشان توسط ارتش شدند


خانواده های اسراییلی از رییس ستاد ارتش خواستند تحقیقات شفافی را درباره کشته شدن فرزندانشان به دست نیروهای ارتش در حمله یک تانک اسراییلی در هفتم اکتبر انجام دهد.

- خانواده های اسراییلی از رییس ستاد ارتش خواستند تحقیقات شفافی را درباره کشته شدن فرزندانشان به دست نیروهای ارتش در حمله یک تانک اسراییلی در هفتم اکتبر انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هاآرتص نوشت خانواده های اسراییلی هایی که داخل منزلی در شهرک بییری در منطقه غلاف غزه در هفت اکتبر در حمله یک تانک اسراییلی کشته شدند، در نامه ای به رییس ستاد ارتش خواهان تحقیقات فراگیر و شفاف شدند.

این روزنامه نوشت شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی ویدیوهایی را منتشر کرد که نشان می دهد تانک ارتش منزلی را در شهرک بییری در منطقه غلاف غزه هدف قرار می دهد که در آن نیروهای حماس به همراه اسرای اسراییلی هستند.

نوامبر روزنامه هاآرتص گزارشی را به نقل از پلیس منتشر و اعلام کرد که یک بالگرد اسراییلی هفتم اکتبر فلسطینی ها و اسراییلی ها را در شهرک رعیم در غلاف غزه هدف قرار داده بود.

جنبش حماس در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر که شهرک های غلاف غزه را هدف قرار داد، حدود 1200 صهیونیست را به هلاکت رساند و حدود 239 نفر را اسیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های اسراییلی خواستار تحقیق درباره کشته شدن فرزندانشان توسط ارتش شدند

خانواده های اسراییلی خواستار تحقیق درباره کشته شدن فرزندانشان توسط ارتش شدند