مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:502024-01-06سياسي

تایید صلاحیت 43 نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه رودسر و املش


فرماندار رودسر، با بیان اینکه هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان روز گذشته نتایج بررسی صلاحیت ها را اعلام کرد، افزود: در این مرحله 43 نفر از مجموع 70 نفر ثبت نامی، - ایسنا/گیلان فرماندار رودسر، با بیان اینکه هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان روز گذشته نتایج بررسی صلاحیت ها را اعلام کرد، افزود: در این مرحله 43 نفر از مجموع 70 نفر ثبت نامی، تایید صلاحیت شدند.

محمد حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ثبت نام 72 نفر از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رودسر و املش، اظهار کرد: پس از بررسی های اولیه، 70 نفر در هیئت اجرایی شهرستان مورد تایید قرار گرفتند؛ البته یک نفر قبل از بررسی صلاحیت ها اعلام انصراف کرد و یک نفر هم عدم احراز شد.

وی با بیان اینکه هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان روز گذشته نتایج بررسی صلاحیت ها را اعلام کرد، افزود: در این مرحله 43 نفر از مجموع 70 نفر ثبت نامی، تایید صلاحیت شدند؛ همچنین 18 نفر عدم تایید و چهار نفر عدم احراز دریافت کردند و یک نفر هم فاقد شرایط ثبت نامی بود.

فرماندار رودسر با اشاره به انصراف پنج نفر از داوطلبان در روزهای منتهی به اعلام نتایج تایید صلاحیت ها، گفت: با این تعداد انصرافی، مجموع انصرافی های حوزه انتخابیه رودسر و املش به 6 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 43 نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه رودسر و املش

تایید صلاحیت 43 نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه رودسر و املش