مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:352024-01-17اقتصادي

تعداد پروازهای خراسان جنوبی افزایش می یابد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های انجام شده، از نیمه دوم بهمن ماه تعداد پروازها و ظرفیت جابه جایی مسافر در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند افزایش می یابد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های انجام شده، از نیمه دوم بهمن ماه تعداد پروازها و ظرفیت جابه جایی مسافر در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند افزایش می یابد.

علیرضا عباس زاده، امروز چهارشنبه 27 دی در دیدار مدیرکل شرکت هواپیمایی ایران ایر در خراسان جنوبی اظهار کرد: بهبود وضعیت پروازها به عنوان شاخص مهم ارائه خدمات به مردم و زمینه مهم تحقق رشد و توسعه خراسان جنوبی همواره جزو مهمترین دغدغه های مدیریت ارشد و از درخواست های مکرر و مطالبات به حق مردم، سرمایه گذاران و فعالان علمی و اقتصادی استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تأکید بر ضرورت ارتقاء زیرساخت های فرودگاهی خراسان جنوبی گفت: یکسری مشکلات زیرساختی در استان داریم که باید نسبت به شناسایی و رفع آن اقدام کنیم و لذا همه تلاش خود را از طریق رایزنی با مسئولان متولی در مرکز برای ارتقای وضعیت پروازهای استان به کار گرفته ایم و به دنبال افزایش تعداد پروازها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد پروازهای خراسان جنوبی افزایش می یابد

تعداد پروازهای خراسان جنوبی افزایش می یابد