مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:152023-12-30پزشكي

مبالغ «کاردانشجویی» دانشجویان علوم پزشکی تا سه برابر افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، احد بنار با بیان این خبر افزود: موضوع افزایش مبالغ کاردانشجویی همواره یکی از دغدغه های دانشجویان علوم پزشکی بوده و امسال خوشبختانه افزایش سه برابری مبالغ کار دانشجویی برای دانشجویان علوم پزشکی مقاطع کاردانی، - مبالغ کاردانشجویی دانشجویان علوم پزشکی تا سه برابر افزایش یافت مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت از افزایش سه برابری مبالغ کاردانشجویی برای دانشجویان مقاطع مختلف دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، احد بنار با بیان این خبر افزود: موضوع افزایش مبالغ کاردانشجویی همواره یکی از دغدغه های دانشجویان علوم پزشکی بوده و امسال خوشبختانه افزایش سه برابری مبالغ کار دانشجویی برای دانشجویان علوم پزشکی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بعد از تصویب در هیات امنای مشترک، محقق شد.

وی یکی از اهداف افزایش مبالغ کاردانشجویی را ایجاد انگیزه برای رشد فعالیت های دانشجویان در زمینه های مختلف در فضا های دانشگاهی و خوابگاهی عنوان کرد.

بنار گفت: سال گذشته مبالغ کار دانشجویی برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی ساعتی 5 هزار تومان و برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبالغ «کاردانشجویی» دانشجویان علوم پزشکی تا سه برابر افزایش یافت

مبالغ «کاردانشجویی» دانشجویان علوم پزشکی تا سه برابر افزایش یافت