مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:502024-01-03اقتصادي

پروژه 160 واحدی مسکن معلولین هرسین دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از افتتاح پروژه 160 واحدی مسکن معلولین شهرستان هرسین در دهه فجر امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از افتتاح پروژه 160 واحدی مسکن معلولین شهرستان هرسین در دهه فجر امسال خبر داد.

بهزاد شهبازی، امروز (13 دی) در حاشیه بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه 160 واحدی مسکن معلولین شهرستان هرسین در جمع خبرنگاران، گفت: ساخت این پروژه از سال 1389 آغاز شد و کار تا مرحله سفت کاری پیش رفت و پس از آن متوقف شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته توانستیم با تزریق اعتباراتی که توسط سازمان بهزیستی و خیرین تامین شده بود و با همت گروه های جهادی پروژه را فعال کنیم، افزود: در حال حاضر کار نازک کاری پروژه انجام شده و محوطه سازی آن نیز صورت گرفته است.

شهبازی گفت: اداره کل راه و شهرسازی نیز قرار است آسفالت معابر پروژه را انجام دهد که این کار در صورت مساعد بودن شرایط جوی از فردا آغاز شده و ظرف یک هفته پایان می گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه متراژ این واحدها را 80 متر اعلام و خاطرنشان کرد: این پروژه 160 واحدی بوده که به خانوارهای دارای یک تا سه معلول تحویل می شود.

وی با اشاره به مناسب سازی فضای این پروژه، گفت: با توجه به اینکه این پروژه از ابتدا برای معلولان ساخته نشده بود، برخی مناسب سازی ها هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه 160 واحدی مسکن معلولین هرسین دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

پروژه 160 واحدی مسکن معلولین هرسین دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد