مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 00:502024-01-17بين الملل

وزیر خارجه آمریکا: آتش بس در اوکراین در آینده نزدیک اتفاق نخواهد افتاد


وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود در اجلاس داووس گفت روسیه باید تمایل خود را برای مشارکت در مذاکرات نشان دهد و ادعا کرد که مسکو پس از آغاز تهاجم تمام عیار خودبه اوکراین در حدود دو سال پیش، - وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود در اجلاس داووس گفت روسیه باید تمایل خود را برای مشارکت در مذاکرات نشان دهد و ادعا کرد که مسکو پس از آغاز تهاجم تمام عیار خودبه اوکراین در حدود دو سال پیش، از نظر نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک ضعیف تر شده است.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه ادعا کرد که آتش بس در اوکراین در آینده نزدیک اتفاق نخواهد افتاد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از رویترز , بلینکن در سخنرانی خود در اجلاس داووس گفت روسیه باید تمایل خود را برای مشارکت در مذاکرات نشان دهد و ادعا کرد که مسکو پس از آغاز تهاجم تمام عیار خودبه اوکراین در حدود دو سال پیش، از نظر نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک ضعیف تر شده است.

  وزیر خارجه آمریکا ادامه داد هدف این است که ببینیم اوکراین به تنهایی قادر به محافظت از خود در برابر تهدیدات خارجی بدون کمک های گسترده خارجی می باشد یا خیر.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا, ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین روز گذشته (سه شنبه) با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا درباره همکاری های دفاعی در داووس گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه آمریکا: آتش بس در اوکراین در آینده نزدیک اتفاق نخواهد افتاد

وزیر خارجه آمریکا: آتش بس در اوکراین در آینده نزدیک اتفاق نخواهد افتاد