مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:252023-12-25اقتصادي

مناظره انتخاباتی؛ کیهان و کارگزاران


مدیر مسئول روزنامه کیهان و رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در مناظره ای انتخاباتی بر برگزاری انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین شریعتمداری و محمد هاشمی با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری صدا و سیما که با موضوع الزامات رقابت واقعی در انتخابات برگزار شد، به مناظره پرداختند که مشروح آن را در ادامه می خوانید.

سوال: آقای هاشمی ، نظرتان را در مورد موضوع رقابت بفرمایید.

هاشمی : به نظر می آید که همگان برایشان روشن شده است که کشور احتیاج به یک انتخابات رقابتی با مشارکت بالا دارد و مطمئناً یک مجلس متکثر، ملی و فراگیر و کارآمد می تواند خیلی از مشکلات را حل کند.

من خوب است برگردم و یک یادآوری کنم نسبت به گذشته، اگر یادتان باشد در سال 92 رهبر انقلاب سال 92 را با شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند.

خب در آن سال، سال 91 آخرین سال دولت آقای احمدی نژاد بود، قیمت ارز هم رو به افزایش بود، تورم هم مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده بود، فکر می کنم تورم از 40 درصد هم گذشته بود، در نتیجه آن حماسه اقتصادی نتوانست شکل بگیرد، ولی حماسه سیاسی که مدنظر رهبر انقلاب بود، توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی به خوبی شکل داده شد، یعنی با گذشتی که ایشان کردند و حضور پیدا کردند در انتخابات، این حماسه سیاسی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره انتخاباتی؛ کیهان و کارگزاران

مناظره انتخاباتی؛ کیهان و کارگزاران