مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:312023-12-30سياسي

شعار 9 دی مردم همدان؛ ملت ما بیدار است، از فتنه گر بیزار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز تجمع بزرگداشت حماسه نهم دی در دارالمجاهدین همدان با حضور گسترده مردم و با هدف اعلام نه به هر گونه فتنه گری و میثاق امت با ولایت در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد.

در این مراسم رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تقدیر از حضور مردم و شکرگزاری به خاطر بصیرت ملت ایران اظهار کرد: دشمن از بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران در هراس است چراکه این دو مولفه به همراه ولایتمداری بارها برنامه های آنها را بر هم زده است.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان با بیان اینکه در هفته بصیرت با شعار مقاومت برنامه های مختلفی در استان برگزار می شود، گفت: امروز تجمع بصیرت و میثاق امت با ولایت در 15 نقطه استان در حال برگزاری است.

وی برپایی نمایشگاه عکس با عنوان ابعاد فتنه 88، کرسی آزاداندیشی، نشست های بصیرتی و تبیین بیانات مقام معظم رهبری را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

در ادامه این مراسم مردم با سر دادن شعار خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است ، فلسطین پیروز است اسراییل نابود است ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر ضد ولایت فقیه ، خامنه ای کوثر است وارث پیغمبر است ، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم ، مرگ بر خواص بی بصیرت و ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است بار دیگر با آرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار 9 دی مردم همدان؛ ملت ما بیدار است، از فتنه گر بیزار است

شعار 9 دی مردم همدان؛ ملت ما بیدار است، از فتنه گر بیزار است