مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:102023-12-23سياسي

مدرسه معرفتی علامه طباطبایی توسط آستان قدس رضوی راه اندازی شد


مدرسه معرفتی علامه طباطبایی که با رویکردها و ویژه برنامه های خود، معرفی الگو های برتر اسلامی را به جوانان و نوجوان دنبال می کند، با میزبانی از جوانان 15 استان و به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی در مشهد آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مدرسه معرفتی علامه طباطبایی با میزبانی از جوانان 15 استان و به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در مشهد آغاز به کار کرد.

این مدرسه با رویکردها و ویژه برنامه های خود، معرفی الگو های برتر اسلامی را به جوانان و نوجوان دنبال می کند.

مدیر مدرسه معرفتی علامه طباطبایی با بیان اینکه این مدرسه برای معرفی الگو های اسلامی به جوانان و نوجوانان و به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی راه اندازی شده است، گفت: ایجاد بستر برای توانمندسازی جوانان در حوزه های معرفتی و آموزش معرفت شناسی به صورت آکادمیک برای دانش پژوهان و علاقه مندان یکی از اهداف راه اندازی مدرسه علامه طباطبایی است.

حجت الاسلام تولایی افزود: در این مدرسه 9 استاد برجسته در حوزه های علوم اسلامی و معرفتی به منظور ارائه بحث و گفتمان سازی طی دو روز حضور خواهند داشت.

وی گفت: در حال حاضر 100 نفر از دانش پژوهان علاقه مند به مباحث معرفتی و عرفانی از 15 استان کشور در این مدرسه ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه معرفتی علامه طباطبایی توسط آستان قدس رضوی راه اندازی شد

مدرسه معرفتی علامه طباطبایی توسط آستان قدس رضوی راه اندازی شد