مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 08:202024-01-19اجتماعي

چرا گردشگران اقامتگاه های بوم گردی را به هتل های لوکس چند ستاره ترجیح می دهند


اقامتگاه بوم گردی یکی از جذاب ترین بخش های گردشگری را تشکیل می دهند و با وجودی که امکانات هتل های لوکس چند ستاره را ندارند اما امکان تجربه اقامت در دل طبیعت زیبا و کسب آرامشی دلپذیر را برای مسافران فراهم می کنند.

- خبرگزاری فارس - کرمان، بوم گردی یا اکوتوریسم گونه ای نسبتاً جوان از گردشگری است و توسعه آن به نوعی با اقامتگاه های بوم گردی گره خورده و در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است تا جایی که اقامتگاه بوم گردی یکی از جذاب ترین بخش های این سفر را تشکیل می دهند؛ گرچه اقامتگاه های بوم گردی مکان هایی لوکس نیستند و امکانات هتل های ستاره دار را ندارند اما این اقامتگاه ها یکی از بهترین گزینه های اقامت برای علاقه مندان به سفر محسوب می شوند و امکان تجربه اقامت در دل طبیعت زیبا و کسب آرامشی دلپذیر را برای مسافران فراهم می کنند.

همه ما احتمالاً تجربه یک شب اقامت در خانه ای محلی را داشته ایم و به راستی چه چیز می تواند زیباتر از این باشد که در صبح اولین روز سفر، چشم خود را به منظره ای منحصربه فرد باز کنیم و در هوایی متفاوت نفس بکشیم؟ چه چیز می تواند دلنشین تر از تجربه نشستن در زیر کرسی در فصل زمستان یا ماندن در چادر عشایری در فصل تابستان باشد؛ مگر سفر چیزی غیر از این است که از حال و هوای هر روزه خود جدا شویم و چیزی غیرمعمول را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گردشگران اقامتگاه های بوم گردی را به هتل های لوکس چند ستاره ترجیح می دهند

چرا گردشگران اقامتگاه های بوم گردی را به هتل های لوکس چند ستاره ترجیح می دهند