مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 08:202023-12-28پزشكي

اجرا کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار


سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی چابهار گفت: نوبت اول طرح واکسینه قطره خوراکی فلج اطفال از تاریخ 16 لغایت 19 دی ماه سال جاری با تعداد 82,352 کودک زیر پنج سال آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ایرج ضاربان در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: طرح واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان زیر پنج سال و کودکان خانوار غیر ایرانی در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار از تاریخ 16 تا 19 دی ماه سال جاری، آغاز خواهد شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی چابهار افزود: تعداد 82,352 کودک زیر پنج سال و 3,021 کودک خانوار غیر ایرانی در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار واجد شرایط برای دریافت واکسن فلج اطفال هستند.

این مسئول ادامه داد: اجرای این طرح توسط 766 تیم بهداشتی در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار به صورت مراجعه تیم های بهداشتی به درب منازل و هم مراجعه خانواده ها به نزدیکترین مرکز جامع سلامت، پایگاه بهداشتی و خانه بهداشت انجام می گیرد.

ضاربان گفت: نوبت دوم این طرح نیز از 14 تا 17 بهمن ماه برگزار می شود و از مردم عزیز درخواست می کنیم با ماموران بهداشتی که برای انجام واکسیناسیون فلج اطفال به منازل مراجعه می کنند، همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرا کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار

اجرا کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار