مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:462024-01-03سياسي

بدون اغراق، «مادر» معجزه خلقت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مادر واژه ای مقدس است که خداوند حیات هستی را تقدیم وجودش پاک ترین و درخشان ترین آنان کرد، زمانی که بانوی خوبی ها پا به عرصه هستی گذاشت، جهان با تولدی دیگر دگرگون شد و این بانو کسی نبود جز دردانه پیامبر اکرم (ص)، آری مادر واژه سعادت بخشی است که خداوند به انسان عطا کرد و امروز در سالروز ولادت بانوی خوبی ها، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر فرصتی است که در ستایش این همه خوبی سر به سجده بگذاریم و از این نعمت رفیع الهی سپاس گزار باشیم.

 مادر وسعت بیکران مهربانی و صبرش مثال زدنی است.

از روزی که فرزندش پا به دنیا می گذارد، دیگر همه آرزوهایش را به باد فراموشی می سپارد و غرق دنیای مادرانه می شود؛ دنیای عشق، محبت و فداکاری.

 اغراق نیست اگر بگوییم معجزه خلقت است.

زندگی فقط در کنار این فرشته زمینی معنا پیدا می کند؛ چراکه در تمامی مراحل راه و چاه زندگی را به ما یاد می دهد و درد و بلایمان را به جان می خرد.

 اما برای ارج نهادن مادر روزی را برای این فرشتگان زمینی نام گذاری شده است، روزی که دختر نبی مکرم اسلام و اسوه زنان عالم در مکه مکرمه به دنیا آمده است.

 روز مادر هم زمان با سالروز ولادت بزرگ ترین بانوی این کره خاکی است، روز کسی که صبوری و استقامتش همچون کوه، طراوت و پاک دامنی همچون درخت، گرمای وجودش همچون خور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون اغراق، «مادر» معجزه خلقت است

بدون اغراق، «مادر» معجزه خلقت است