مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 13:552024-01-05سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه: از آمریکا و اسراییل انتقام سختی خواهیم گرفت


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: باورمان این است که اسراییل و آمریکا نه فقط غیر مستقیم بلکه مستقیماً در جنایت تروریستی کرمان دست داشته اند و ما انتقام سخت را بیش از همه از کارگردانان آن ها یعنی آمریکا و اسراییل خواهیم گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز (15 دی ماه) تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امروز جمعه ما جمعه ای پر از حماسه، پر از حیات شهیدان است.

وی افزود: در چهارمین سالگرد عروج ملکوتی حاج قاسم، همان کسانی که ضرب دست او را دیده بودند و نابودی آن ها را اعلام کرده بود، 85 نفر از علاقمندان، ارادتمندان، زائران و تربیت شدگان مکتب حاج قاسم به عروج الهی و ملکوت اعلی رسیدند و به نعمت عند ربهم متنعم شدند.

دشمن، استکبار آمریکای جنایتکار، اسراییل ظالم کودک کش و داعش دست پرورد آن ها بدانند که 85 انسان بی گناه زن، مرد و بچه را به شهادت رساندند.

اما 85 میلیون انسان را به خشم آورده و آن ها را به میدان آوردند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه بدانید امروز بغض و کینه نسبت به شما و تصمیم مردم برای انتقام از شما در همه عالم بسیار قوی تر از همیشه شده است، تصریح کرد: اگر شک دارید که اقدامات شما عمر شما ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه: از آمریکا و اسراییل انتقام سختی خواهیم گرفت

نماینده ولی فقیه در سپاه: از آمریکا و اسراییل انتقام سختی خواهیم گرفت