مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:252024-01-18اجتماعي

مستندسازی بیش از 500 ملک آموزش و پرورش استان کرمان


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با سرپرست شهرداری کرمان از مستندسازی بیش از 500 ملک از املاک آموزش و پرورش در دو سال اخیر خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با سرپرست شهرداری کرمان از مستندسازی بیش از 500 ملک از املاک آموزش و پرورش در دو سال اخیر خبر داد.

رضا رضایی در دیدار با سرپرست شهرداری کرمان همکاری شهرداری و آموزش و پرورش را لازمه توسعه فرهنگ شهروندی دانست و گفت: با توجه به حساسیت نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی و تربیت شهروند مطلوب، تعامل و همکاری شهرداری با این نهاد مهم و زیر ساختی ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی با تاکید بر اینکه هر فعالیت مثبتی در آموزش و پرورش به صورت مستقیم در توسعه و پیشرفت کشور نقش آفرین است، بیان کرد: تجاری سازی فضاهای آموزشی با در نظر گرفتن ملاحظات آموزشی در راستای خلق درآمد پایدار یکی از رویکرد های مهم آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است.

رضایی با اشاره به ساخت 28 واحد تجاری در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان و درآمد زایی ماهیانه حدود یک میلیارد تومان برای آموزش و پرورش در ادامه بر همکاری شهرداری جهت تجاری سازی زمین آموزش و پرورش در خیابان گلبازخان تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازی بیش از 500 ملک آموزش و پرورش استان کرمان

مستندسازی بیش از 500 ملک آموزش و پرورش استان کرمان