مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 23:002024-01-03سياسي

بیانیه وزارت خارجه ایران در پی اقدام تروریستی کرمان


وزارت امور خارجه در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی کرمان اعلام کرد که در تعامل و همکاری با سایر مراجع ذیربط کشور، همه ظرفیت خود را برای محکومیت جهانی این حمله تروریستی و پیگرد و تعقیب آمران و مباشران تروریست آن به کار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی اقدام تروریستی امروز (چهارشنبه) 13 دی ماه در گلزار شهدای کرمان، وزارت امور خارجه امشب بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی شنیع و بزدلانه در گلزار شهدای شهر کرمان -زادگاه و آرامگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و بین المللی مبارزه با تروریسم- که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیزمان شد، را به شدت محکوم می کند.

این بیانیه می افزاید: این جنایت تروریستی، گویای اوج رذیلت و دنائت دشمنان ملت ایران و نیز توسل آنان به روش های جنایت آمیز به امید واهی خروج از بحران خودساخته ای است که در آن گرفتار آمده اند.

در بیانیه مذکور عنوان شده است: به طور قطع توسل به چنین جنایات شرورانه در حق شهروندان و مردان و زنان و کودکان ایرانی، پیوند ملت بصیر و مقتدر ایران را با آرمان شهید سلیمانی مستحکم تر کرده و موجب تحکیم بیش از پیش همبستگی و انسجام آحاد ملت رشید ایران و تعمیق دشمنی و نفرت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه وزارت خارجه ایران در پی اقدام تروریستی کرمان

بیانیه وزارت خارجه ایران در پی اقدام تروریستی کرمان