مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 22:152024-01-16سياسي

بن بست شکنی دولت در گلستان/ 94 درصد مدیران از اقوام بومی استان هستند


استاندار گلستان با بیان اینکه اتحاد، انسجام و همدلی مهمترین رمز پیشرفت استان است، افزود: هم اکنون نرخ مشارکت اقتصادی گلستان به میانگین کشوری نزدیک شده است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه اتحاد، انسجام و همدلی مهمترین رمز پیشرفت استان است، افزود: هم اکنون نرخ مشارکت اقتصادی گلستان به میانگین کشوری نزدیک شده است.

علی محمد زنگانه عصر سه شنبه، 26 دی ماه 1402 در آیین تأسیس شهر جدید ینقاق و افتتاح شهرداری این شهر تازه تأسیس از توابع شهرستان گالیکش اظهار کرد: این منطقه زادگاه شهدای گلگون کفن انقلاب و محل رشد شخصیت های مهمی است که در سطوح مختلف ملی و استانی در حال خدمت به میهن عزیز اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات گلستان یکی پس از دیگری با اتحاد، انسجام و وحدت در حال رفع شدن است، ادامه داد: استان در مسیر شتابان پیشرفت قرار گرفته و از رشد اقتصادی منفی پنج به مثبت سه درصد رسیده و اقتصاد استان در حال ترمیم شدن است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه سرانه درآمدی هر گلستانی پیش از این 47 درصد میانگین کشوری بود و هم اکنون به بالای 50 درصد میانگین کشور افزایش یافته است، افزود: می توانیم درآمد سرانه مردم استان را بالا برده و به میانگین کشوری نزدیک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن بست شکنی دولت در گلستان/ 94 درصد مدیران از اقوام بومی استان هستند

بن بست شکنی دولت در گلستان/ 94 درصد مدیران از اقوام بومی استان هستند