مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:102024-01-03سياسي

شهادت رزمندگان اسلام محور مقاومت را مستحکم تر می کند


اگرچه استکبار و دشمنان اسلام سردار قاسم سلیمانی و سید رضی موسوی را به شهادت رساندند، اما بدانند شهادت موجب استحکام محور مقاومت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل٬ حجت الاسلام عزیزی صبح امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت دهه مقاومت با حضور رؤسای ادارات و جمعی از روحانیون در دفتر امام جمعه بیله سوار برگزار شد٬ اظهار کرد:در روز نهم دی مردم نشان دادند که چقدر با بصیرت هستند، نهم دی در حقیقت یک مکتب و یک عشق است، در نهم دی مردم نشان دادند چقدر بصیرت دارند.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، افزود: پیامبر (ص) فرمودند که نماد همه خوبی ها نیکی ها فاطمه(س) است، حضرت فاطمه(س) به معنای واقعی شجاعت، عبادت، طهارت، بندگی، خلوص نیت است؛ حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه بارز همسرداری و خانه داری و علم و دانش حقیقی الهی است.

امام جمعه بیله سوار در ادامه ضمن تسلیت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و محکومیت حوادث اخیر در سوریه، تصریح کرد: سردار سلیمانی یک نمونه بی نظیر و مکتب است و در حوادث اخیر در سوریه مشاهده شد که همان دست پلیدی که سردار را به شهادت رساند، سید رضی را نیز از دنیای اسلام گرفت.

عزیزی بیان کرد: نام شهید سلیمانی همیشه جاودان خواهد ماند و در شرایط کنونی می تواند یک الگوی عینی برای مسئولان و جوانان باشد؛ همه مردم ترور یار دیرین سرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت رزمندگان اسلام محور مقاومت را مستحکم تر می کند

شهادت رزمندگان اسلام محور مقاومت را مستحکم تر می کند