مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:252024-01-10بين الملل

نماینده پارلمان ترکیه: به دنبال راه اندازی بیمارستان صحرایی در غزه هستیم


نماینده پارلمان ترکیه با بیان اینکه «تعداد زیادی بیماران سرطانی در غزه هستند که از امکانات پزشکی محروم بوده و نیازمند کمک فوری هستند»، گفت: - نماینده پارلمان ترکیه با بیان اینکه تعداد زیادی بیماران سرطانی در غزه هستند که از امکانات پزشکی محروم بوده و نیازمند کمک فوری هستند ، گفت: ما به دنبال راه اندازی بیمارستان صحرایی در غزه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرحیم دوسک در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که صبح چهارشنبه در تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه اقدامات جنایتکارانه توسط رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و غزه و شهرک سازی ها غیرقابل قبول است، گفت: این حرکات در ضدیت صلح پایدار در منطقه است و مردم فلسطین باید به حق و حقوق خود برسند و ما باید در مقابل تجاوزات اسراییل هم صدا باشیم.

وی گفت: رییس جمهور ترکیه در جلساتی در مورد فلسطین شرکت کرده که مصوبات آن باید عملی شود و ضروری است آتش بس فوری اعلام شود و این مهم مورد انتظار همه مسلمانان است.

تصمیمات اتحادیه عرب و سازمان همکاری های اسلامی باید اجرایی شود و تلاش های خودمان را برای حمایت از آرمان های فلسطین به کار ببریم تا از آلام مردم بی دفاع بکاهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پارلمان ترکیه: به دنبال راه اندازی بیمارستان صحرایی در غزه هستیم

نماینده پارلمان ترکیه: به دنبال راه اندازی بیمارستان صحرایی در غزه هستیم