مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:102024-01-11سياسي

3 مجروح حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان های تهران بستری هستند


در بیمارستان های شهید باهنر کرمان، افضلی پور و شفا به ترتیب 11، چهار و دو مجروح و در بیمارستان های سیدالشهدا، حضرت فاطمه و امام حسین به ترتیب چهار، - در بیمارستان های شهید باهنر کرمان، افضلی پور و شفا به ترتیب 11، چهار و دو مجروح و در بیمارستان های سیدالشهدا، حضرت فاطمه و امام حسین به ترتیب چهار، چهار و یک زخمی بستری هستند.

رییس اورژانس کرمان گفت: یک نفر از مجروحان حمله تروریستی 13 دی ماه کرمان، در بیمارستان لقمان حکیم و دو نفر در بیمارستان بقیه الله تهران بستری هستند.

  دکترسیدمحمد صابری در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: در حال حاضر 41 نفر در بیمارستان ها بستری هستند.

  وی بیان کرد: در بیمارستان های شهید باهنر کرمان، افضلی پور و شفا به ترتیب 11، چهار و دو مجروح و در بیمارستان های سیدالشهدا، حضرت فاطمه و امام حسین به ترتیب چهار، چهار و یک زخمی بستری هستند.

  رییس اورژانس کرمان با بیان این مطلب که در بیمارستان راضیه فیروز سه مجروح بستری است، اظهار کرد: در بیمارستان لقمان حکیم و بقیه الله تهران به ترتیب یک و دو مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بستری هستند.

  وی افزود: از 13 نفر بستری در بخش های مراقبت های ویژه، هشت نفرشان به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مجروح حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان های تهران بستری هستند

3 مجروح حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان های تهران بستری هستند