مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:462024-01-18سياسي

کنگره شهدای غریب اسارت استان اردبیل برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی امروز در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان که با حضور دبیر ملی کنگره شهدای غریب اسارت برگزار شد، اظهار کرد: طی سال های دفاع مقدس شاهد رشادت هایی از نوجوانان و جوانان بودیم که با اقدامات مختلف سعی در اعزام به جبهه ها می کردند که این موضوع در نوع خود بی سابقه بود.

وی افزود: عموم مردم به ویژه جامعه نخبگانی در ترویج فرهنگ جهاد تببین و ایثارگری در جنگ نوین و ترکیبی امروز، نقش بسیار ویژه دارند و باید به این مسأله مهم، نگاه جدی شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: به برکت خون شهیدان دفاع مقدس، مسیرمان در چند دهه اخیر روشن و معین بوده است و اکنون هم باید بیش از همیشه یاد و راه شهدا در زندگی شخصی و کاری مان ساری و جاری باشد.

عاملی گفت: در سال جاری شاهد برگزاری باشکوه کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل بودیم که با عنایت پروردگار، تلاش شد تا در شأن و مقام شهدا برگزار شود.

وی تشریح کرد: اقدامات لازم در راستای برگزاری کنگره های شهدای استان اردبیل به ویژه شهدای غریب اسارت استان در دستور کار خواهد بود و با همکاری دستگاه های مربوط و نهادهای مردمی، در سال آتی کنگره شهدای غریب اسارت استان اردبیل برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدای غریب اسارت استان اردبیل برگزار می شود

کنگره شهدای غریب اسارت استان اردبیل برگزار می شود