مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:402024-01-06سياسي

شناسایی 1200 مظنون به پولشویی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی خانی عصر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در جمع خبرنگاران از شناسایی 1200 مظنون به پولشویی در کشور خبر داد و افزود: - هادی خانی عصر شنبه در جریان از شناسایی 1200 مظنون به پولشویی در کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه عزم دولت سیزدهم برای مبارزه با مقوله پولشویی بسیار جدی است، این در حالی است که قانون مذکور در گذشته مغفول مانده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی خانی عصر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در جمع خبرنگاران از شناسایی 1200 مظنون به پولشویی در کشور خبر داد و افزود: خوشبختانه عزم دولت سیزدهم برای مبارزه با مقوله پولشویی بسیار جدی است، این در حالی است که قانون مذکور در گذشته مغفول مانده بود.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با پولشویی از اولویت های وزارت امور اقتصاد و دارایی به شمار می رود، اظهار کرد: با وجود اینکه قانون مبارزه با پولشویی در سال 84 به تصویب رسید اما اجرای این قانون جدی گرفته نشد تا اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم دوباره شاهد اجرای جدی آن و مبارزه با این مقوله زشت و ضداقتصادی هستیم.

این مسوول با بیان اینکه یکی از راهکارهای اساسی برای مبارزه با پولشویی، جدی گرفتن مقوله فساد در حوزه اقتصادی است، ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1200 مظنون به پولشویی در کشور

شناسایی 1200 مظنون به پولشویی در کشور