مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:502024-01-14ورزشي

به فلسطین گل بزنیم یا نزنیم؟!


سال ها پیش برخی در زمان مسابقه ایران با فلسطین نوشته بودند که نباید به فلسطینی ها زیاد گل بزنیم! شاید به این دلیل که تصور می کردند این نوعی رأفت اسلامی با کشوری مظلوم و ستمدیده و بدون امکانات است.

- سال ها پیش برخی در زمان مسابقه ایران با فلسطین نوشته بودند که نباید به فلسطینی ها زیاد گل بزنیم! شاید به این دلیل که تصور می کردند این نوعی رأفت اسلامی با کشوری مظلوم و ستمدیده و بدون امکانات است.

حالا در بازی پیش رو دو کشور محور مقاومت اسلامی مقابل هم قرار می گیرند.

باید چه کنیم و تیم ملی ایران چه تفاوتی با جام جهانی و بازی با انگلیس کرده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا صادقیان در سرمقاله روزنامه جوان نوشت: بازی اول ایران در جام ملت ها امروز با فلسطین است.

قرعه ما در جام جهانی بسیار خاص بود و با سه کشور انگلوساکسون همگروه شدیم که انگلیس و امریکا مشخصاً بازی ما را فراتر از فوتبال می بردند.

حالا قرعه اول ما در جام ملت ها نیز با فلسطین است که باز مسئله سیاسی پیوند ایران با فلسطین و داستان این روزهای نسل کشی امریکا و انگلیس در فلسطین، آن را فراتر از فوتبال برده است.

سال ها پیش برخی در زمان مسابقه ایران با فلسطین نوشته بودند که نباید به فلسطینی ها زیاد گل بزنیم! شاید به این دلیل که تصور می کردند این نوعی رأفت اسلامی با کشوری مظلوم و ستمدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به فلسطین گل بزنیم یا نزنیم؟!

به فلسطین گل بزنیم یا نزنیم؟!