مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:062024-01-01سياسي

توزیع 20 هزار و 313 سری جهیزیه دربین نوعروسان سراسر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ضیاءالدین حسنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز دوشنبه 11 دی ماه در آیین اهدای 300 سری جهیزیه به نوعروسان گفت: تصمیم برای توزیع جهیزیه بین نوعروسان، در مشهد گرفته شده است و قرار شد از آن به بعد برای سراسر کشور جهیزیه اهدایی به نوعروسان در نظر گرفته شود.

  وی افزود: البته تا به امروز 2 هزار و 743 سری جهیزیه در استان ایلام توسط سپاه توزیع شده است که قیمت هر سری 40 میلیون تومان بوده است.

  معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: هدف ما این بود کارخانه هایی که تعطیل هستند دوباره به چرخه تولید بازگردند و برای تهیه جهیزیه با آنها در زمینه تهیه تلویزیون، یخچال و فرش قرارداد بسته ایم و در حال حاضر 10 هزار تریلی برای حمل این جهاز بین استان های هدف در حال تردد هستند.

حزنی خاطرنشان کرد: 313 سری جهیزیه در استان ایلام توزیع می شود و لازم به ذکر است  که سپاه 3 هزار و 58 سری جهیزیه تاکنون توزیع کرده است.

  وی در ادامه از جدیت آقای شاکرمی در پیگیری امور جهیزیه جوانان قدردانی کرد و گفت: در سری بعد جهیزیه قصد داریم به صورت متفرقه زنان بدسرپرست و بی سرپرست را در نوبت قرار دهیم و آنها نیز از این امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 هزار و 313 سری جهیزیه دربین نوعروسان سراسر کشور

توزیع 20 هزار و 313 سری جهیزیه دربین نوعروسان سراسر کشور