مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:402023-12-26پزشكي

خبر خوش مدیرکل بیمه سلامت ایلام برای زوجین نابارور


مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: در دستورالعمل جدید بیمه سلامت هیچ محدودیتی در تعداد دفعات بهره مندی از خدمات برای زوج های نابارور وجود ندارد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: در دستورالعمل جدید بیمه سلامت هیچ محدودیتی در تعداد دفعات بهره مندی از خدمات برای زوج های نابارور وجود ندارد.

دکتر نورالدین رحیمی با بیان اینکه در دستورالعمل جدید 28 قلم آزمایش های تشخیصی ژنتیک، به پوشش بیمه ای سازمان بیمه سلامت اضافه شد، اظهار کرد: این آزمایش ها مربوط به افرادی است که تحت سقط جنین های مکرر قرار می گیرند و تا پیش از این نیز بیمه نبوده اند.

وی با اشاره به اینکه همه خدمات در درمان ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: 90 درصد پوشش در بخش های دولتی و 90 درصد تعرفه عمومی غیر دولتی در مراکز ملکی دیگر تحت پوشش قرار گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان در خصوص محدودیتی که در برخی مراکز درمان ناباروری در استفاده از این خدمات وجود دارد، گفت: در دستورالعمل جدید هیچ محدودیتی در تعداد دفعات بهره مندی از این خدمات وجود ندارد و این گونه مشکلات رفع شده است زیرا در دستورالعمل قبلی تا 3 بار استفاده از هر خدمت در سال داشتیم که در دستورالعمل جدید، حسب نیاز و معرفی پزشک، زوج های نابارور می توانند از خدمات با پوشش بیمه ای استفاده کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش مدیرکل بیمه سلامت ایلام برای زوجین نابارور

خبر خوش مدیرکل بیمه سلامت ایلام برای زوجین نابارور