مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:052024-01-11فرهنگي

پوستر «من عاشق ایرانم» با یاد زنده یاد افشین یداللهی رونمایی شد


همزمان با زادروز زنده یاد افشین یداللهی، ترانه سرا و روانپزشک، از پوستر بزرگداشت وی با نام «من عاشق ایرانم» با حضور برخی هنرمندان و اعضای خانواده وی در مرکز فرهنگی زنده یاد کاظمی آشتیانی جهاد دانشگاهی تهران رونمایی شد.

- پوستر من عاشق ایرانم با یاد زنده یاد افشین یداللهی رونمایی شد همزمان با زادروز زنده یاد افشین یداللهی، ترانه سرا و روانپزشک، از پوستر بزرگداشت وی با نام من عاشق ایرانم با حضور برخی هنرمندان و اعضای خانواده وی در مرکز فرهنگی زنده یاد کاظمی آشتیانی جهاد دانشگاهی تهران رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعباس دعایی، مدیر همایش ها و مؤسسه آینه داران دوران، از برنامه های خود در همکاری با مرکز موسیقی چکامه برای ساخت نماهنگ رونمایی از آخرین اثر افشین یداللهی با نام من عاشق ایرانم سخن گفت.

وی، در خصوص همکاری با این مرکز موسیقی برای ساخت نماهنگ این اثر(من عاشق ایرانم) درباره استفاده از تصاویر ایران از بالا هم توضیحاتی ارائه کرد تا از تصاویر این مجموعه ارزشمند در نماهنگ مورد نظر بهره گرفته شود.

امیرپوریا محمودی، هم از همراهی مراکز مرتبط با این برنامه هم زمان با هفتمین سالگرد زنده یاد افشین یداللهی (26 اسفندماه سال جاری)، خبر داد و در ادامه برنامه های مورد نظر را طرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر «من عاشق ایرانم» با یاد زنده یاد افشین یداللهی رونمایی شد

پوستر «من عاشق ایرانم» با یاد زنده یاد افشین یداللهی رونمایی شد